MAMAT1690.BLOGSPOT.COM

www.mamat1690.blogspot.com

www.mamat1690.blogspot.com

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!
MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN

Ucapan ini ditujukan kepada Semua Pengunjung Blog Saya yang menyokong keberterusan blog ini terutamanya yang Beragama Islam dari Malaysia Dan Indonesia.
Tidak lupa juga kepada rakan-rakan dan guru-guru yang mengenali saya.Ini Kali Pertama saya menulis Ucapan ini di Blog Saya Sendiri.Saya berharap anda akan Bergembira dan menikmati Hari Raya Pada Tahun ini.Kepada yang Balik ke Kampung halaman,Berhati-hatilah Di Jalan raya,Semoga Selamat Sampai Menuju ke Destinasi yang dituju,Amin.Kepada yang menyambut Hari Jadi pada Hari raya tersebut,Saya ingin ucapkan Selamat Hari Jadi.Saya Sendiri pun Menyambut hari Jadi Saya pada hari raya Pertama pada 10 September 2010 Tersebut. Ini Kali Pertama saya sambut Hari raya pada Hari Jadi saya,sungguh bermakna Hari Raya tahun ini buat saya.Akhir Kata,saya Ingin dendangkan satu Pantun Khas buat Pengunjung Setia Blog Saya Dan Lagu Raya.

Bulan ramadhan bulan yang mulia,
Di sambut dengan hati yang gembira,
Kini syawal semakin menjelma,
Tangan ku hulurkan maaf dipinta…


LAGU RAYA

No comments:

Post a Comment

Myspace

PLEASE CLICK

THANK YOU FOR VISITING

THANK YOU FOR VISITING